Wednesday 18 January 2012

Yelling in deep deep heart

12.30 tengah hari . Matahari betul betul tegak di tengah tengah langit berselindung nan awan putih mensuci . Bumi Kuala Lumpur yang panas . Badan sering dilimpahi peluh . Ya , busuk . Peluh yang busuk . Cuba cakap , peluh sape je yang wangi dalam dunia nie ? 

Pejam celik pejam celik , esok dah masuk 20 hari kita lalui dua ribu dua belas . Aku masih lagi yang dulu . Hmm 

Dah hampir dua minggu belajar , aku tak rasa pun wujudnya sifat lebih rajin dalam diri nie . Alarm phone aku masih lagi sentiasa memekak pagi pagi buta sampai telinga telinga yang mendengar dah naik menggelegak . Susahnya nak bukak mata nie pagi pagi buta . Assignment dah mula datang dah . Tapi secara jujur nya , aku rasa malas nak buat . Aaaaaaah ! Aaaaaah ! Aaaaaah ! Menjerit macam orang gila * 

Syaitan  yang buat aku malas , mengantuk please jangan datang kat aku ? Cukup lah sem 1 aku dah kene hentam . Bye !