Saturday 14 January 2012

Hi super January

Actually aku taktau nak cakap pasal hape hari nie . Just tangan rasa gatal nak menaip and taknak blog aku nie berhabuk sangat . Ape nak cakap eh ? Huarrgh okay , sem baru ? Yang sumpah tak best and I was like , wadda effff ? And jadual baru yg totally thumbs down , 4 hari kott kelas pagi . Er you know I hate to open my eyes pagi pagi buta kan ? I hope I can changed that . Classmates ? Positively , maybe sebab baru lagi so masing masing like - okay , can we take it slow at first ? But , seriously , rindu classmate sem lepas . Whatever it is , I just hope that boleh study dengan baik and dapat result yang lebih baik soon . 


Hostel ? So far so good la kot . Even , sedikit bosan . Like aku selalu mengadu cakap bosan bosan and bosan , tapi takde la bosan macam sebulan duduk rumah masa cuti sem dulu . Kalau kat sini , bosan bosan pun at least ada Bella , Ninie , Ummi and budak budak  kat rumah sebelah hehehe . But , honestly , rumah nie tak sebising macam sem lepas . Like , kalau dulu ada Naza dgn Shimbe boleh la melalak sesame jgk . Now , housemates baru agak ermm you know lah budak baru . Kalau bising pun , bising hal diorang je . 


Oh ya , I'm start to miss suasana kat rumah . Malisa ? Si Kedeng yang suka kene kan orang . Rindu nak cakap Korea and kacau mak aku dengan dia . En Z ? Baru tadi dia call , sebab aku suruh dia bayarkan bil broadband . Sekarang dah jarang siket call aku . Tak macam dulu yang dia akan call tiap tiap malam . Btw , En Z , duit saya dah kurang . Err - Seriously , susah nye nak jimat . And aku sendiri taktau cara macam mane nak jimat . Could someone be my finance advisor tanpa gaji ? Tettt


Btw , dah 3 hari I tak makan nasik Heeew :D


ILovemyhaters&Lovers . Bye !