Sunday 8 January 2012

Take It easy please ?

Babe ,


Facebook , Twitter , Blog , ape ape je aku punye social network accounts - Note that word , aku punye . So , aku nak tulis ape , nak buat ape pun , suka hati aku lah !  Keadaan berubah ubah right ? So , can we take it as a normal thing in a normal life ? Aku tak kesah kalau kau nak ambik tahu pasal aku tapi please lah be matured ? Kita semua bukan di takok yang sama lagi . Can we just accept the real thing ? Perasaan orang nie lain lain . Sorry la kalau ada yang terasa dengan sikap aku sebelum nie . Mungkin tindak tanduk aku tak tengok kiri kanan . But , I'm just telling the truth . Tu pun salah ke ? Tak sangka benda sebesar kuman pun kau ambik kesah . Dah la , aku malas nak layan benda benda bagi aku mengarut semua tu . Just nak cakap , sape nak kawan dengan aku , kawan lah . Sape sape yang kecik hati ape semua tu . Suka hati lah . Bukan nak berlagak , aku  malas nak hurai pepanjang . Hurai pepanjang kang nanti cakap aku nak bela diri sendiri . Takde manusia yang sempurna dalam dunia nie . Yang penting kau jadi diri sendiri . 


Bye Bitch , have a great great day onwards !