Monday 2 January 2012

First semester break

Again , hi college !
Huarrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh dah nak balik hostel , rasa malas pulak - You know lah , kene pack barang and I'm sicking tired with all those things . Pn Rohani dah mula bising bising bila aku nak habes pack barang . You know what , sekarang nie kan hujan hujan and hujan jee . And as usual , I love to do things last minute . Guess what ? Baju aku banyak yang tak kering . Terpaksa lah switch on fan twenty four hours . Nasib baik parents aku bukan keturunan Hj Bakhil kan ? 


I feel a lil excited nak balik KL bila nak jumpa makhluk makhluk tu semua . Seriously , rindu kott kat diorang . And I miss all my classmates in section 3 yang aku bajet bajet diorang fans aku . Tee - Rindu dekat Bella yang selalu merajuk dengan aku & aku selalu buat dia geram nak marah , Nini yang pantang kalau aku malas , Sarah dengan Farah yang selalu buat aku gelak sampai keluar air mata , housemates lain Shimbe , Naza yang memang menyampah bila aku memekak dekat bilik diorang and lain lain lagi lah ! 


Malas nak balik KL bila kat sini aku asyik keluar dengan Malisa and aku memang suka habiskan duit dia , gelak gelak kan mak aku yang selalu kena buli dengan kitorang , makan ikut suka hati aku jee , curi duit dalam wallet En Z pagi pagi , mak aku kejut pagi pagi and of course , tak payah nak guna alarm phone aku yang selalu memekak tu . En Z yang selalu tepuk bahu and gosok kepala aku bila lalu depan aku . Oh God , I'm going to miss it again ! Boleh dikatakan , cuti sem nie dah buat kitorang macam dulu dulu . Whoaaaa , thanks God . 


Kepala akan semak balik bila kelas dah mula nanti . Ia termasuk lah kena bangun pagi , assignment , iron baju , basuh baju yang totally aku malas and all the things that linked to college . Dah memang student memang macam tu lah routine dia . 


As usual , I hope better things will come forward . Taknak lah yang buruk buruk . Ini je yang aku boleh karang kott sepanjang semester break nie . Oh ya , I become fatter . Fat is cute right ? Teehee - Btw , rindu nak jumpa Balqis yang dah tumbuh gigi :D 


Bye