Saturday 31 December 2011

Hi twenty twelve


All I want in 2012 is to be BETTER and BETTER . Better in every single thing I do . Let's all the regrets and mistakes be the past . 2011 asked me to learned in everything I did . Hopefully , 2012 , I can improve that . I don't want to promise . Promise just bring me down . Enough if I really regrets over the past . InsyaAllah . 

For those who might hurts , I seek for forgiveness over anything wrong I've done .  And for those who had brighten my life . I love you guys . p/s : You know who you are :)


Have a blast 2012 :')






Ya Allah ,
 Jadikanlah aku orang yang lebih baik dari hari hari yang aku tempuh ,
Perapatkanlah hubungan antara aku dengan orang orang disekeliling aku ,
Jauhkanlah aku dari segala kejahatan , persengketaan juga perasaan hasad dengki ,
Lindungilah aku dan orang orang disekelilingku dalam perlindunganmu ,
Letakkanlah aku dalam golongan orang orang yang mahukan kejayaan ,
Permudahkanlah segala urusanku . 
Panjangkanlah umur aku dan orang orang disekelilingku ,
Murahkanlah rezeki kami .
Jauhkanlah aku dari segala kegagalan . 

Amin Ya rabbalamin .