Saturday 11 February 2012

I throw the bitter , I take the sweet

Fuhh fuhh tiup siket habuk kat blog aku nieh . Dah lama tak update . Busy dengan assignment kot . Hatuiiih ! Hari nie bukan nak buat cerita ape . Ingat just nak share gambar . Hehe .  Dah sebulan lebih naik sem baru and suprisingly , aku tak balik Kelantan pun lagi . Hoyeah hoyeah ! Tipu kalau cakap tak rindu . Nak nak dekat si muka takde perasaan aku Balqis . Bella panggil Balqis Monster . HAHA . Sekarang aku mengidam nak makan nasi lemak rendang ayam , nasi kerabu ayam bakar dengan sotong giant bakar . Slrrrp ! Tak sabar nak balik .

TIME SQUARE THEME PARK 







* Gambar ' sebelum ' memang ah senyummm jee . Cer tengok gambar ' selepas ' :D
Sumpah best dengan dua gemuks nie ;)
This some pieces of the pictures that I can share :)
It's gonna be one of the best days in my life . 


ALA-ALA FOTOSYUT @ TBS 





MUKA NIE LAGI :D 
*sekarang pakai galaxy tab Sarah . Haha :P





*Mom , you no need to worry anymore . InsyaAllah :)

By the way , let me tell you ..


.. that I miss her so much ! 

That's all people , bye !